Мобилен обмен на документи

eDoc.bg Touch ви дава достъп до документите директно от вашия смартфон или таблет. Вие имате достъп до документите от всякъде когато имате нужда, да ги разгледате на екрана и да ги предаде към следващия работен процес.

Основни функции

Когато се прилагат нови технологии, избраният от вас софтуер или приложение трябва да подобри оперативната ефективност, да увеличи продуктивността на служителите и да намали разходите. Софтуерът за споделяне на документи eDoc.bg е от особена важност при освобождаването на служителите от рутинни дейности, за да се съсредоточат върху задачи с по-висока ефективност.

Достъп базиран на роли

eDoc.bg е защитен с парола и ви позволява да настроите контрола на достъп за потребителите. Можете да зададете различни контролирани привилегии на потребителите.

Сигнали и Известия

Управлението на електронни фактури и документи може да бъде трудна задача. С eDoc.bg сега можете да зададете предупреждения и уведомителни съобщения.

Лесен за използване интерфейс

eDoc.bg е лесен за използване продукт и има много проста навигация. Не е нужно да бъдете технически грамотни, за да навигирате през този софтуер.

ОПИТАЙТЕ EDOC.BG БЕЗПЛАТНО

Като получател на електронни фактури и документи в eDoc.bg, вие можете да създавате
свои получатели и да изпращате безплатно до 10 документа месечно.

eDoc.bg Try

Нашите услуги

Екипът на eDoc.bg осигурява пълен спектър от консултантски услуги за решаване на вашите технически и бизнес нужди и допълва вашите ИТ ресурси. Нашите консултанти са съсредоточени върху разбирането на вашите бизнес процеси и внимателно планиране на проекта, за да се намалят рисковете и да се гарантира завършване на проекта на време.

Бизнес анализ

Нашият екип ще подготви модел на данните и бизнес процесите според изискванията на клиентите.

Разработка на софтуер

Разработваме решения чрез съвременни платформи и системи за бази данни.

ERP решения

Изборът на специализирана ERP система за управление е важно решение за всяка компания.

SaaS

Вместо да инсталирате и поддръжте софтуер, просто използвайте eDoc.bg чрез интернет.

Real Cloud

Можете да съхранявате, търсите и преглеждате документите в своите бизнес процеси през интернет.

Постоянна поддръжка

Ние гарантираме, че вие няма да се чувствате в безизходица, ако изобщо имате нужда от поддръжка.

Решения

При избора на система за обмяна на електронни фактури и документи, базирана само на основни функции е лесно.
Система за вашите уникални нужди за управление на документи предполага по-задълбочен набор от въпроси за оценка.
Ефективната работа с електронни документи изисква първо да изберете правилната система за управление на документи.

Публикуване

Публикуване на документи в централизирана база данни

Преглед

Преглеждане на документа независимо къде сте

Одобрение

Одобряване на документа преди изпращане

Редактиране

Редактиране на документа преди изпращане

Известяване

Изпращане на известие за получен документ

Класифициране

Класифициране на документите преди изпращане

Съхранение

Съхраняване на документи в централизирана база данни

Изтриване

Изтриване на документ и повторно публикуване

За нас

Защо ние съществуваме - за да осигурим продукти, услуги и решения на най-високо
качество за нашите клиенти, като спечелим уважение и лоялност.

Електронен обмен с eDoc.bg

Нашата мисия

Ние помагаме на клиентите си да използват технологиите, за да намалят времето, необходимо за превръщане на идеите в стойност. На свой ред те променят отрасли, пазари и живота.

Някои от нашите клиенти използват традиционни ИТ среди. Повечето от тях са преминали към сигурна облачна, подходяща за мобилни устройства инфраструктура.

  • Решения за да успеете
  • Иновации за днес и утре
  • Експертни познания
  • Модерни приложения
  • Фокус върху качеството
  • Модел за партньорство

Процесът

Спестете време във вашата организация с помощта на нашите WEB базирани
инструменти за автоматизиране на повтарящи се бизнес процеси.

1

Среща

2

План

3

Проект

4

Работа

5

Тест

6

Старт

Нашите умения

NativeScript Mobile Applications
90%
Database Development
95%
Software Management
92%
Business Intelligence
87%

История

Завършен е първият проект за автоматизиране на конструктивна и технологична документация в машиностроенето.

Създадени са основите на българската ERP система за автоматизиране на финансово-счетоводната дейност SioPro.

11 години успешно развитие и внедряване в над 350 производствети и търговски предриятия на ERP системата SioPro.

Поставено е началото на мултиплатформена WEB базирана система за управление и обмяна на електронни документи.

Стартирахме eDoc.bg, която предлага много повече от това да се изпрати само хартиен документ.

Това е една цялостна система, която преобразува имейли, фактури, договори и други документи в ценни ресурси.

Въпроси

Какво би станало, ако всички пропилени часове за обработка и изпращане на хартиени документи се използват за увеличение на конкурентноста?
eDoc.bg предлага ефективен процес за изпращане на документи. Този подход дефинира необходимите стъпки на работния процес при сътрудничеството между компаниите.
Ние сме отдадени да получите всички предимствата на цифровото управление на документите, като защитаваме вашите критични документи от загуби и любопитни очи.

Целите

Успехът на системата за обмяна на електронни документи eDoc.bg разчита на правилното
планиране на обхвата и нуждите на вашата организация - не само днес, но и в бъдеще.

ГОДИНИ ОПИТ
УСПЕШИНИ ПРОЕКТИ
РАБОТЕЩИ ПОТРЕБИТЕЛИ
УПРАВЛЯВАНИ ДОКУМЕНТИ

Ценови листи

Ние предлагаме услуги по посредничество при електронни изявления, включващи изпращане, получаване, записване и съхраняване на електронни фактури и документи, при условията на действащото законодателство и в съответствие със Закона за електронния документ и електронния подпис, както и технологичните възможности на публична система за обмен на електронни документи eDoc.bg.

  • € 0.15 на пратка
    Старт
  • 100 ПРАТКИ
  • 50MB ГОЛЕМИНА
  • 5GB АРХИВ
  • 2 ПОТРЕБИТЕЛЯ
  • 24/7 ПОДДРЪЖКА
  • Поръчайте сега
  • € 0.11 на пратка
    Ултра
  • 500 ПРАТКИ
  • 250MB ГОЛЕМИНА
  • 30GB АРХИВ
  • 10 ПОТРЕБИТЕЛЯ
  • 24/7 ПОДДРЪЖКА
  • Поръчайте сега
  • € 0.10 на пратка
    Мега
  • 1000 ПРАТКИ
  • 500MB ГОЛЕМИНА
  • 40GB АРХИВ
  • 15 ПОТРЕБИТЕЛЯ
  • 24/7 ПОДДРЪЖКА
  • Поръчайте сега

Клиенти

Някои от тези компании останаха с нас през всичките тези 30 години,
други се присъединиха наскоро с обещаващо бъдеще да вървим заедно.
Ние сме горди с това да правим всичко, което е в полза на нашите клиенти.

Последни новини

Независимо дали сте в движение, дали сте в среща, работите от вкъщи, или сте в командировка
вие можете да получите достъп до пълната функционалност на eDoc.bg, като използвате вашия уеб браузър.

София Еърпорт Център се довери на екипа на eDoc.bg

Sofia Airport Center е бизнес парк със смесено предназначение, осигуряващ работна среда отговаряща на международните стандарти.
След направено цялостно проучване на бизнес процесите в SAC, екипа на eDoc извърши цялостно внедряване на SioPro ERP във всички звена в компанията. В проекта са включени модули на SioPro ERP управляващи Търговската дейност, Логистика и склад, Счетоводство, CRM и BI, Управление и съхранение на документите в електронен вид.

Прочети повече
274

Свържете се с нас

Благодарим ви за интереса към eDoc.bg.
Моля, свържете се с нас, ако имате въпроси.

За контакти

Сонита Консулт
бул. Свети Наум 5
София, Лозенец 1421
Тел: (02) 931 54 40 | (02) 938 09 65
E-mail: office at edoc dot bg